måndag 24 mars 2014

En bra dag!

Ja idag har man blivit ett år äldre igen... Mitt andra år som mamma :) sonen gav mig en sovmorgon så de va härligt! Men senare på dagen när vi handlade va han e monster!!! Herre Gud va han vrålade! Helt hysteriskt.. Jag fattade ingenting, å inget jag gjorde blev ju bra.. Så de blev bra jobbigt efter en stund! I den sista butiken ja va i, alltså matvarubutiken fick jag sjunga för att han skulle va nöjd! Så där gick ja å skämdes lite samtidigt som jag me falsk stämma fick sjunga två av hans favorit sånger för att han skulle va tyst! Oj oj säger jag bara!

Idag öppnade sambon en paprika igen me dubbla "bon" i... Vet inte va jag skall kalla de... Men återigen ett tvilling tecken enligt min mening :) haha... Skulle verkligen inte. Vilja ha två små på en gång.. Vilket jobb!

Men ja känner mig ganska så ogravid! De känns på nåt vis tomt... Samtidigt som jag mår illa å har lite mens känningar, har oxå börjat drömma väldigt intensivt. Vill veta NU om de blivit nåt eller inte.! Jag e så otålig :) de va lättare att va borta, för då hade man annat att tänka på..
Men när man går hemma så vandrar tankarna lätt dit dom inte ska.. Nå 6 dagar kvar sen får vi veta om de blev en graviditet eller inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar