lördag 22 mars 2014

Lördag.... Nån känning?

Ja nu har de gått några dagar sen överföringen allt känns som vanligt så jag har "tvivlat" på att de blivit något... Men i två dagar nu har jag blivit illamående, riktigt illamående... Å idag fick jag en kraftig metall smak i munnen! Usch va de smakade... Försöker att inte tänka å känna efter, men visst tänker man väl lite ändå. Men med en liten i farten hinner man i ärlighetens namn inte tänka så mycket.. Men lite :)

Har iaf haft underbara dagar i Norrland å träffat lite släkt! Hade mer än gärna stannat lite till men min pappa måste hem å vi åkte ju tillsammans. Idag va vädret helt ljuvligt där! Så nu e sonen å jag på väg hem. Sambon vet inte att vi kommer hem om ca 2 1/2 timme, han tror att vi ska komma imorn kväll, så hoppas han blir glatt överraskad. Han längtar så efter sonen :) så hoppas han blir glad när han kommer hem från jobb inatt å "hittar" oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar