tisdag 11 mars 2014

9mm

Ja, de blev ett snabbt besök på gyn, men resultatet va bra. I Åbo ville dom att slemhinnan skulle va över 7mm å idag va den lite över 9mm. Så nu är de bara att vänta på samtal på när dom vill att vi åker till Finland...
Så nu behöver jag era tummar så att våra embryon går att tina utan att dom dör.

De som känns lite konstigt me ett FET är att man tydligen inte leta efter en ägglossning som jag trodde (klart jag är dåligt påläst) utan bara efter gynnsamma förhållanden som min läkare sa idag.. Så, kan de då inte bli så att jag kan "råka " bli gravid på egen hand då? Säg att de skulle bli en överföring på fredag.... Men min kropp har ägglossning på tisdag veckan efter.... Nä, ja ska inte krångla till de å fundera för mycket..

Nu skall ja ladda mentalt, stänga bort allt som tar energi.. Koncentrera mig på mig själv!
Å hålla tummarna att embryona klarar sig.

1 kommentar:

  1. Jaha vad märkligt. Kroppen behöver ju hormonerna som frigörs efter en ägglossning, men antar att Lutinusen tar över det då? Vi behövde iaf ha ägglossning innan återförandet.
    Stort lycka till! Håller tummarna att de klarar upptiningen!
    Kram!

    SvaraRadera