torsdag 27 mars 2014

Jag har tjuvtestat!!

Jag har gjort de jag INTE skulle göra! Jag har tjuvtestat med ett billigt graviditets test! Jag har köpt ett Clear blue för några dagar sen som jag tänkte att jag skulle ta på måndag innan ja åker iväg å lämnar blodprov. Men idag kunde jag inte hålla mig från att testa då jag köpte hem ett pack me tre billiga test... Va lite sugen på vin till helgen ;)

Har haft en del symptom, men de e ju oxå biverkningar av medicinerna..

-illamående
-trötthet
-metallsmak
-svullna bröst
-menavärks liknande känsla
-ett lugn i kroppen
-lite häftigt humör mellan varven :/
Så testet gjorde jag idag vid 17 tiden... Å visst kan man ana två streck!!

Nu vågar jag inte tro på detta! Men de gör iaf så att jag inte tar nåt vin i helgen :) så får vi se va dom säger på måndag efter blodprovs tagningen...

4 kommentarer:

  1. Impatiently Waiting For The Stork27 mars 2014 kl. 11:44

    Jag ser absolut två streck! GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Ser jättefint ut!
    Har inte skrivit till dig innan men började följa dig under förra graviditeten då jag väntade min andra ivf-prinsessa :-)
    /Josefine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt me lite respons =) Ja nu är de bara att hålla tummarna för resten av tiden.. =)

      Radera