söndag 16 mars 2014

Sammanträffande eller....

Alltså de e lite lustigt me vissa saker... Tänker tillbaka å läser tillbaka lite på vår IVF resa, å hittar en del likheter.. Första gången fick vi en remiss i december... De fick vi denna gång oxå. Vi hamnade till samma läkare båda gångerna. Förra gången va jag förkyld när jag gjorde mitt ET å idag vakna jag upp å känner att en förkylning är på gång, tror de bryter ut idag eller imorn!
Ja mådde bra förra gången trots hormoner, de gör jag även denna gång fast de är olika.. Förra gången använde jag Lutinus å fick väldigt ont av dom, å idag tog jag första Lutinus pillret å jag fick ganska direkt ont av de...

Ja bara en del likheter... Nervöst! Men imorn är de äntligen måndag å vi får förhoppningsvis inget samtal..... Håller tummarna... Har varit å träffat släkten på min pappas sida denna helg, å de är alltid lika kul. Vi är en sån fantastisk familj på den sidan me fin sammanhållning å vi skrattar jämt! Så glad att vi äntligen kunde ses alla igen för de va så läge sen..

Men nu ska jag kolla till mannen å sonen... Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar