lördag 1 mars 2014

Plåster 1....

Ja idag satte jag dit första plåstret.. De va nervöst! Dels skrämmer alla biverkningar mig, å ja hatar att läsa ordet cancer sida upp och sida ner! Bröstcancer, äggatocks cancers, slemhinnecancer å allt va de stod... När man läser de funderar man om de ens är värt att föröka skaffa ett till barn.. Risken för cancer verkar ju stor, å jag vill ju finnas i livet för den fina prins vi fått... Men nu kör vi iaf! Ignorerar cancer... Koncentrera sig på att göra detta försök fullt ut.. Å så får vi se vart de slutar.. Plåstret sitter nu på magen, å mitt halsband åkte på igen.. Min skyddsängel.. Me vårt förra barnförsök hade jag halsbandet på från den dag jag började me sprutorna, å tog inte av de en enda gång! Precis innan se blev snitt fick jag lov att ta bort halsbandet å jag va bussigt nervös när jag tog av de. Men de fick ju bra å vår son föddes å mådde bra... Så skyddsängeln får följa me på detta barnförsök oxå..

Sonen är nu ett år å vi har haft kalas i 2dagar.. Han har fått mycket fint, men tårta åt han inte! Han kräktes när han fick de i mun, å idag försökte vi me en annan men han bara spotta å fräste :) haha.. Ja de va de..

Men men, nu lockar sängen.. Vi hörs igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar