måndag 5 november 2012

Vecka 25

Så var de redan vecka 25! Eller redan och redan... Men nu har jag ju kommit till en viktig milstolpe, nu får jag börja Handla till vår lilla! Lär väl kanske inte inte handla så mycket nu ändå då de knappt finns butiker där jag bor:)
Tittade på kapphal newbi och de finns ju så himla mycket fint där, men då e de nog bäst att veta kön.. Idag har de varit en halv jobbig dag på många sätt.. Jag ställde mig på vågen då jag börjat känna mig så pluffsig i ansiktet, eller hela kroppen.. Men de känns i ansiktet:( och visst fan hade vågen skjutit iväg! Nu går de allt för fort! Inte helt uppskattat kan jag ju säga från min sida.. Visst de e naturligt att gå upp men de får gärna liiiite saktare än va de gör nu.. De blir ju tungt att bli tyngre! så idag fick jag nån dipp där jag kände mig ful oh ledsen...
Sen har jag halsbränna delux! Jag överlever de men de e ju mindre trevligt.. Oh idag har jag haft himla ont på höger sida vid ljumsken! Va på en promenad ikväll med min kompis och de kändes först bra så vi valde att gå den längre vägen! Dåligt beslut!!!! Herre Gud så ont jag fick sen, hade svårt att sätta mig i bilen då de stråla oh gjorde ont i båda ljumskarna... Och nu ikväll här hemma har jag gått som en gammal Kärring! Hoppas de känns bättre när jag vaknar och att jag får sova.
Går som sagt va inte att sova på rygg längre:/ men får se hur de går att slänga sig från sida till sida inatt då jag har så ont..

Annars då, lider lite över att inte kunna jobba natt mer! Går ju en hel del inkomst "förlorad" som man e van att få! Eller jag jobbar ju inte alls.. Så jag går "miste" om drygt 10.000kr i månaden som jag annars är van att få.. De känns vill jag lova.. På många vis.. Man vänjer sig snabbt vid att tjäna bra med pengar! Jag sa när jag börja natt att jag aldrig skulle vänja mig med hög lön utan sätta in "överflödet" på ett konto... Gjorde jag de?!? Nej!! Så jag vande mig med mycket pengar och levde där efter.. Farligt då man hamnar som i min situation nu när jag varit och sjukskriven så länge... Men de e så de e nu, så de får man vän bara ta..

Nej om jag skulle försök sova lite nu då.. Bjuder på en magbild i vecka 25.. Ser ut som att jag svalt ett bowlingklot :)
Tror att de gömmer sig en pojke där inne.... Men de återstår att se.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar