fredag 23 november 2012

Julreklam

Ny har Coca colas julreklam börjat gå på tv. Myyyys:) nästa vecka får man ju äntligen sätta upp julpynt!!!:) de blir så mysigt då.
Har just dammsugit huset (orka inte me övre våningen) men ryggen tar stryk, bäckenet oxå tror jag.. Blir helt slut och stel. Så nu vilar jag lite på soffan. Ska snart hoppa i duschen för ikväll ska jag och fästmannen ut och äta med ett annat par. Åhhh va skönt! Slippa laga mat, få klä upp sig lite, sätta lite smink i ansiktet och bli serverad och sen bara få skratta och ha skoj. Gud så skönt! Jag har längtat även om denna kväll blev lite sent påkommet.

Bebis ligger och sparkar lite lätt i magen nu.. Känns mysigt:) ja längtar efter att få veta vem han eller hon är! Hur ser du ut lilla barn? Kommer du va snäll mot oss:) nu längtar jag mest efter att få åka å handla hem allt som behövs till vårt efterlängtade lilla hjärta! Vi har inte allt för lång tid på oss av lite olika anledningar. Så innan december är slut bör vi ha handlat de vi behöver.. Men men nu måste jag skynda på lite. Slog just ihåg bastun, så nu blir de bastu innan middag. Pörfekt:)
Trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar