lördag 24 november 2012

Biljetter!=)

Igår kväll va vi ju  ut och åt med ett vän par. De va riktigt trevligt och maten va som vanligt god =) Så de va en lyckad kväll.. Gäller att passa på att göra sånt när de bara är vi än så länge.. Sen blir de lite svårare med den varan. Sambon och jag har ju inte så mycket släkt på nära håll som kanske kan ställa upp som barnvakt och så.. Vi har hans pappa nära.. Men all min familj och släkt bor så långt bort så de är lixom inget altrenativ till barnvakt en kväll så att man kan gå ut och äta tillsammans. Men sånt e livet.
Så de gäller som sagt va att passa på nu....

Så därför passade vi på att fixa en annan sak igår. Vi fick hjälp igår av en som kan finska att beställa biljetter till Swedish House Mafia när dom har sin spelning i Helsingfors den 20:e December =) Så då blir de en tripp till Finland bara jag och fästmannen, bo på hotell, gå på SHM spelning och kanske hinna me lite julshopping innan.. Tjohoo =)
Vi va tvugna att få hjälp med biljetterna då allt stod på finska på deras sida och vi kan ju inte finska. OCh för mig va de viktigt att få tag i sittplats biljetter.. Vill inte gärna stå i ett follkhav av dansande hoppande oförsikta människor med en stor bebis mage.. SÅ sittplats va mitt enda alternativ om jag skulle kunna gå på denna spelning..

Frågade faktiskt min barnmorska  tidigare i veckan va hon trodde om om att gå på spelnignen.. Hon sa att de nte va nån fara men att bebis kan börja ha lite disco i magen.. Blir de jobbigt är de väl bara att gå ut  i så fall..

Men gud så kul det skall bli..! Ända sen dom kom ut me att SHM skulle ha en spelning har fästmannen och jag velat gå.. Vi satt ju tidigt i somras när jag va ruvare och kikade på sumer burst på tv och sa att vi skulle gå på det nästa år... Hihi nu blir det ju inte så, inte när vi förhoppningsvis har en liten som behöver oss då=)
Så en spelning blirn perfekt i väntan på vår lilla, samt att vi får göra nåt vi tycker är kul tillsammans..  Kan inte bli bättre..

Nu skall jag nog lägga mig i sängen och kika på ett avsnitt av Desperate Hiousewives, va länge sen jag kolla och fästmannen är hos hans pappa och kikar på F1 så då kan jag passa på att mysa ner mig i sängen med katten =)

Ha en fin lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar