söndag 2 september 2012

Längtar!

Idag längtar jag efter min sambo! De e tyst hemma. Vill kramas. Får inte tag i honom heller, de går inte att ringa till honom och jag vet inte om han fått mina Mess idag:(
Jag känner mig extremt trött och gråtmild! Gråtmild kanske för att kag tycker synd om hundarna som är så mycket själva bu och för att jag inte orkar gå så långt. Men idag körde jag ut med bilen till ett av våra djur beten och släppte ut hundarna, kastade pinne och vandra runt i skogen. Så jag hoppas dom blev lite glada.
Den här natten som jag jobbade va jobbig, för jag va så extremt trött!! Jag hade kunnat somna stående. Hatar att köra bil hem sen när man är så där trött. Men jag kom hem..

Sitter i soffan nu och kikar på 16 and pregnant på MTV, blir ju gråtmild av de med:)

Skulle inte orka jobba inatt, är som sagt så trött och har ont i huvudet. Men de e väl bara att bita ihop.
Ha en skön söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar