måndag 3 september 2012

Snaaart:)

Snart kommer min älskade hem:) eller snart, men imorn:) då får jag äntligen kramas och hundarna får hem sin husse som dom saknar. Och sen på onsdag när jag vaknat från mitt vak är de dags att bege mig till Pappa och på torsdag morgon går flyget till London åh va jag börjar bli spänd!:) jag längtar!

Idag är de jätte fint väder ute och själv sitter jag och ser på en inspelad film. Måste se de idag så att jag kan ta bort den och spela in program som kommer idag på teven:) kan ju inte missa nåt..


Och vet ni vad? Nästan så att jag inte vågar säga de och nästan så att jag får en tår i ögat när jag tänker på de.. Idag går i in vecka 16 (15+0) så va betyder de? Jo att om en månad har vi gått halva tiden! Jag kan nästan inte tro att de är sant:)
Nu längtar jag bara tills nästa ultraljud, vill se den lilla nu så att jag får veta om den har de bra där inne!
Såg en sak idag, eller jag har sett de förut men de märks ju med ju länge tiden går..... Naveln!!! Den blir som större och man ser mer in i den, mina två ärr kommer fram från mina två operationer.. Dröjer väl inte länge innan naveln står ut.. Haha de kommer se lustigt ut.
Nej nu måste jag sätta lite fart, snabb spola filmen lite, slänga en tvätt i maskinen, gå ut med vovvarna och sen slänga i mig en smörgås och sen åka på jobb igen. Blir lite eller nej stryk lite jag blir mycket irriterad på att jag måste gå på ett möte på jobbet imorn som börjar kl 13.30!! ja men tack för de, får jag sova tre timmar då? Humant? Inte i mina ögon. De är samma visa jämt de ska va Obligatoriska möten på jobbet, ingen tar hänsyn till oss som jobbar natt. Mötena sätts alltid en tidig tid.. Tycker ju inte man ska ha obligatoriska möten så att vi får sova 3 timmar.. Dom säger ju att vi kan sova sen, men de går inte att somna på beställning vid 16 tiden sen... Suck. Jobba 11 timmar sen sova tre timmar.. Sen försöka sova vilket inte kommer att gå då min älskade kommer hem och jag vill prata med han nån timme innan de är dags för 11 timmar jobb igen. Vet inte ens om kag kommer upp! Jag e ju så sjukt trött.. Nå de återstår att se.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar