måndag 24 september 2012

Vecka 19

Åh så har de gått några dagar igen! Kan inte fatta att vi "redan" är i vecka 19!!!!:) om 7 dagar är de vecka 20 och därmed halvtid!:) helt otroligt va glad jag blir!

Har varit på inskolning på dag jobb.. Och idag skulle jag försöka få nig ett schema men de va lättare sagt än gjort. Så efter samtal med chefen, samt att jag känt efter lite.. Varit mer stressad över en familje situation som gör att jag som sagt blir väldig stressad oh upprörd och de ger mig en hemsk magvärk. Så imorn efter mitt besök på mödra rådgivningen har jag fått en tid till min läkare. Han sa att han inte skulle va omöjlig till att sjukskriva mig och som de ser ut just nu så tror jag att de är för de bästa. Även om jag hade behövt jobba oh tjäna pengar. Men nu sättet jag mig själv och bebis först. Måste få bort allt som stressar mig! De blir inte bra annars. Och just nu stressar jobbet lite när man får olika bud av olika personer. Nu tar jag chefen och lyssnar till dom.. Punkt. Så hoppas jag på en snäll läkare imorn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar