tisdag 23 oktober 2012

Vecka 23

Ja i måndags gick vi in i vecka 23.. Underbart! Jag har nu känt av vår lilla flera gånger. Och de är verkligen underbart! Idag hade jag tid till mvc och de va första gången som jag kände mig helt lugn inför de mötet eftersom att jag hade känt bebis röra sig på morgonen:) de är verkligen en fantastisk känsla..

Mitt hb vägrar annars att stiga. Vet inte riktigt varför de inte vill stiga.. Jag har ju varit duktig i en månad nu och tagit blutsaft eller va de heter alla dagar. Men de har inte hjälpt ändå.. Mitt hb hade sjunkit igen.. What?!?!? Nå ja, jag får kämpa vidare.
Livmodern hade växt 5cm på fyra veckor.. Jäklars bara..:) hjärtljuden låg på 144...

Har ju ett ultraljud inbokat om ca en månad... Tror att både jag och sambon börjar bli grymt nyfikna på va de gömmer sig i magen. Får se om vi kan hålla oss:) eller om de går att titta på bebis utan att inte se va se är. Min mamma sa att med min minsta lillebror så spelade de igen roll hur dom än vred och vände på ultraljuds grejen så visade han snoppen för dom:)

Nej nu e jag trött som tusan.. Den lilla rör sig flitigt i magen.. De både känns och syns hur magen rör sig:)
Så jag ska klappa magen lite innan jag somnar.
Va förresten på bio ikväll med min bästis.. Såg en dans film. Step Up Revolution... Bra:) de va hon och jag och 4 tonårs tjejer som satt i bio salongen och tittade. Behöver jag säga att jag bor i ett litet samhälle:) haha..
Godnatt nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar