fredag 26 oktober 2012

Årets första Snö!

Ja nu har årets första snö kommit! Och de har kommit mycket! Vilken himla tur att min kompis köpte en mamma jacka till mig i onsdags. Annars hade jag frusit. Har dock ändå en känsla av att jag kommer att frysa i vinter. Jackan täcker inte rumpan! I vanliga fall brukar jag ha en lång Everest jacka och de är så himla skönt när man slipper frysa om rumpan, men i år verkar jag inte kunna täcka den:/ och nu har de verkligen kommit mycket snö! Älskar snö men gillar inte att frysa. Får se hur jag löser detta..

Ikväll har jag och fästmannen varit på bio och sett på nya Bond filmen. I te min stil av film, men den gick att se.. De blev mitt andra bio besök denna vecka..

Ser ni räknaren här nedan då.. 56,6% är de verkligen sant?!? Visste att en på mitt jobb är gravid men idag fick kag veta att hon väntar en flicka.. Åh nu blev jag ännu mer nyfiken på vår! Va e du för sort!?;)

Men nu orkar jag inte va vaken mer.. Har förresten alla djur inne inatt. Han katten ville ut ikväll men kom snabbt in igen, för snöigt och blåsigt även för den vilden så han kom in igen. Får se nu då när han kommer upp till mitt sovrum och bråkar med Lill katten. Dom strider jämt. Suck.. Nå ja, jag sover ändå dåligt...
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar