fredag 5 oktober 2012

ont i magen..

Fy va jag har haft ont i magen de två senaste dagarna, eller de har mest varit på kvällen och natten..

I onsdgas efter middagen skulle min sambo och jag gå ut med hundarna och jag fick helt plötsligt jätte ont i magen. Den blev jätte hård och de såg ut som att hela magen svällde. Natten va jätte jobbig! Jag hade så ont ochvisste inte alls hur jag skulle ligga för att de skulle kännas bekvämt! Låga vaken större delen av natten..

Sen igår på dagen så kändes magen bättre.. Jag va ensam hemma och valde att äta resterna från kvällen innan.. Och de tog bara några minuter så fick jag tok ont i magen igen. LÅg i sängen i typ två timmar och kved för att de gjorde så ont och den svällde upp och blev helt spänd igen..
De lugnade sig lite efter några timmar, men jag kände mig inte helt bekväm. Natten va för jävlig igen.. Vaknade flera gånger för att de gjorde så ont, magen va jätte spänd och svullen.. Gasig som tusen.. Vaknade av att jag låg och prutta.. (hoppades min sambo sov och inte hörde) Fick gå upp på wc där mitt inatten, släppa ut en massa gas och lite annat..
Sen gick jag upp och la mig igen efter en stund, men tydligen har jag legat och pruttat ganska mycket inatt (min sambo sov då inte alla gånger) =/
Så denna natt blev de inte mycket till sömn heller.. Sånt tycker jag e skit jobbigt då jag i vanliga fall inte har några problem med att sova.. Lägger mig och brukar somna direkt och sen brukar jag sova gott.. Men nu..... Jag får svårt att somna på kvällarna, vaknar tunt 2-3 på natten och har sen svårt att somna om.. Och speciellt nu då när magen e som den e.
Blir ju hela tiden rädd att de skall va nåt med den lilla.. Men magvärken jag känner är mer som att de svider i hela magen! Typ som att jag skulle fått magkatarr eller nåt sånt.. Fy fan hur de känns..

Får se om jag vågar äta nån middag idag.. Vill inte ha en till jävuls natt men magont..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar