måndag 1 oktober 2012

Äntligen

Nu är vi äntligen i vecka 20!:)
Gud va stort de känns! Men jag skulle vilja börja känna av den lilla i magen! Min barnmorska sa förra veckan att om ca 3 veckor trodde hon att jag skulle känna av den lilla.. Många verkar redan känna av de,men de e väl olika för alla. Men jag skulle vilja känna nu för att känna mig lite lugnare.
I lördags blev jag förkyld och på natten hade jag hemska drömmar som va så verkliga! Jag drömde att jag gick på toa och började stört blöda! Och de va så verkligt när jag såg allt blod. Så de skulle kännas lugnare om jag fick känna nåt litet av vår lilla..

Men ja ska försöka ta de lugnt och inte hispa, för de va en dröm!
Nu är de förresten oktober! Ett steg närmare februari:) och bara några dagar kvar innan vi sätter och på ett flyg till Turkiet. Åh va de ska bli skönt att komma bort.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta på desperate housewives:) perfekt när man e sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar