onsdag 10 oktober 2012

Hej då...

Ja efter många in och men och en barnmorska som så sent igår avrådde mig att resa utomlands när jag haft svid i magen.. Shit! Inget avboknings skydd på resan! Och inte ville jag ju bli avrådd att resa, ville ju bara ha nåt mot svidet i magen då jag själv tänkte att de va nåt i stil med magkatarr.. Så idag fick jag en tid till min läkare. Men han sa att de va ok att resa, och att mitt mag problem nog är tarm relaterat.. Jag har ju svårt att få upp magen och får väl upp den var 4-5 dag. Inte så bra.. Och sen e de antagligen blandat med växtvärk då magen har haft en tillväxt spurt nu. Har blivit en ordentlig bula på magen:)

Men läkaren bad mig att inte hamna på sjukhus i Turkiet och tänka på va jag åt..
Har köpt hem en massa mag mediciner, så nu ska jag väl klara mig..
Så hej då.. Imorn drar vi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar