måndag 3 december 2012

Vecka 29!!:)

Idag går vi in i vecka 29! Och de betyder alltså att vi går in i tredje och sista trimestern!! Slut spurten kvar nu! Helt otroligt.. Idag ska jag och min sambo gå på förberedelsekurs, som den här gången ska handla om förlossningens start och förlossningsförloppet. Spännande.. Vår barnmorska sa att de va många par som ska gå nu i december. Får se hur många vi blir.. Spännande!

Annars har vintern kommit! Till min stora förtjusning.. Vi har fått massor, massor med snö!! Och igår va de första advent och jag hade bjudit hem lite vän par på adventsfika hemma hos oss.. Så jag hade bakat lussebullar, lagat två sorters julkola och ischoklad, så blev de pepparkakor och glögg.. Vi va 10 vuxna och 2 barn. Och de va riktigt mysigt! Och vi hade tänt våld eldkorgar ute i snön.. Perfekt adventsväder och mys med våra kära vänner..

Nej nu måste jag hoppa i duschen så att jag hinner få i mig lite lunch innan vi ska iväg på kurs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar