onsdag 5 december 2012

Baby

Igår va jag på en extra koll först till min barnmorska sen till gyn för ett ctg och de blev även ett ultraljud. Bebis hade varit extrem lugn sen i söndags och de lilla jag kände av va så svagt att jag blev och fundera på om min älskade lilla verkligen mådde bra i magen. Jag visste ju att h*n levde men som sagt, upplevde att den va svagare.. Men allt såg ok ut.. Får kolla lite extra nästa vecka då jag ska på ultraljud. Idag har allt varit som vanligt igen! Och jag känner av vår älskade lilla med starka fina sparkar och de känns underbart!! Hatar den dör oros känslan! Jag som bara skulle njuta nu i december.. Blev ju inte så bra start... Men nu tar jag nya tag:)

Idag har jag haft en dag då jag funderat över min relation med min fästman.. Och jag älskar honom så himla mycket! Han är mannen i mitt liv:) och jag känner mig så trygg med honom. Vi har roligt tillsammans.. Vi kan bli sura på varandra.. Vi har båda samma "hetsiga" humör men har lärt oss att skratta av oss de när den korta stubinen kommer fram. Ofta vet vi att vi inte har nåt att bråka om egentligen men humöret tänder till ibland ändå men då brukar vi börja skratta åt de "löjliga" som startat de hela. De finns ingen jag hellre vill dela mitt liv med än med honom. Jag älskar honom och jag vet att han älskar mig.. Och att få krypa upp tätt intill och kramas är de bästa jag vet:)
Nu längtar jag tills vi ska på SHM den 20:e.. Då blir de hotell och mys bara han och ja. De är oxå de bästa me min karl, han jobbar mycket, vilket jaguu är mindre förtjust i men sen ser han ändå till att vi gör nåt speciellt ihop.. Oche e sånt vi båda kan längta efter och uppskatta.. Kvalitets tid..
Nä de va bara de jag ville säga...

Nu måste jag försöka få i mig nåt vettigt.. Klockan e mycket men kroppen säger ifrån då jag bara har ätit mackor och gröt både till frukost lunch oh middag.. Måste få i mig nåt annat för de känns för sött på nåt vis.. Jag mår illa..
Kanske lite fullkornspasta och tonfisk sås.. De får de nog bli..
Sen bonde söker fru:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar