tisdag 18 december 2012

Vecka 31

Igår gick vi in i vecka 31. Tiden tickar på. Vi har nu köpt de vi tror vi kan behöva till vårt lilla hjärtas ankomst. De e ju svårt att veta så här på förhand. Men jag tror vi har köpt hem bra och behövliga saker.
Idag va jag till sjukhuset och lämnade urinprov då jag misstänker att jag eventuellt fått UVI. Har aldrig haft de förut va jag vet. Men de behöver inte alltid va de klassiska symptomen så som tex att de svider när man kissar. Men ja har känt mig konstig sen i fredags och natten mellan fredag och lördag va hemsk. Va vaken större delen av natten och hade så himla ont. Är kissnödig hela tiden och de gör ont när blir kissnödig:/ men de va så typiskt. Bara här om dagen sa ja till en kvinna på en kurs att jag inte behöver gå upp och kissa på natten.... Va händer inatt då? Jo vi 04.20 vakna jag och va super kissnödig!! Ok bara att börja räkna timmar och om ja kan kissa då eller inte. Eftersom labben ville ha morgon urin. Men kunde inte hålla mig så upp och kissa och sen gick ja upp vi 9 tiden igen för ett nytt försök:)
Hoppas få svar tidigt imorn då jag måste in till stan.
Har mycket imorn.. Måste in till stan och köpa nån eller några julklappar, sen ska ena bilen in på service. Jävla skit påhitt! De e så GALET dyrt att byta olja oh filter på verkstad! När mannen egentligen kan göra de själv! Nå sen hem och packa lite och kanske om jag hinner laga julgodis. På kvällen har vi sista delen av en kurs, där de ska ta upp hur förhållandet ändras när de kommer ett barn med i bilden och man blir familj. Sen blir de att hoppa på båten och åka till Helsingfors för att på torsdag ska vi ju gå konsert! En dag bara mannen och ja! :) då ska ja ta min efterlängtade kärleksfika som jag försökt tigga till mig flera gånger då vi varit till stan. Men nu när de blir en tripp till Helsingfors så får jag mig både egentid med honom, fika, julklapps shopping, konsert, middag och mys bara vi...

Har legat idag i soffan i omgångar och känt vårt lilla hjärta sparka. Och de är så mysigt! Om en månad och 2 dagar går jag på mamma ledigt! Ofattbart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar