torsdag 14 augusti 2014

Tiden springer iväg.

Å ja, de e verkligen sant! Tiden springer iväg i en rasande fart!!! Imorn går vi in i vecka 25!!!! Snart är andra trimestern slut.. Jag har mått jätte bra i några veckor. Illamåendet har helt gett me sig å ja kan äta igen (vilket oxå syns på vågen)
Så skönt att kunna äta igen utan att vilja kräkas.
Men den sista veckan har ja varit extremt trött!!! Helt galet! Men de går väl upp och ner. Å ja har haft svårt att få till så att ja kan vila. Men måste nog verkligen göra de om ja ska orka va aktiv med sonen så som han förtjänar.

Magen växer å blir större å större, snart ser man inte fiffi längre :D förra gången sa vi hejdå vid vecka 30, får se om de blir samma denna gång.. Haha sen får man raka sig på känsla å hoppas att man inte skär sig.
Börjar längta lite efter den kommande bebisen, funderar mer å mer på om de är en han eller hon, för de har vi ju inte tagit reda på. Förra gången hade ja ju en ganska stark känsla av att vi väntade en pojke å de gjorde vi ju oxå.. Magen ser dock ganska exakt likadan ut som sist, så kollar man efter de ligger de nog en gosse till där inne.. Å va de än blir så blir de toppen.. Ingen skillnad på kön alls..

Sonen har börja få fram mera ord även och förstår uppmaningar mer å mer.. Så jäkla häftigt.

Ja har oxå fått frågan om att bli gudmor till min bästa väns son <3 så glad! Hon är oxå gudmor till min son..

Min syster har jag oxå vinkat av då hon just nu i skrivande stund sitter på planet på väg till USA för att plugga... Åh va ja kommer sakna henne... Å lite avundsjuk är ja så klart :) hon kommer få de toppen..

Va har mer hänt? Jo ja e lite ledsen över att vi inte får till en resa ja sambon å sonen pga ekonomin just nu, å ja får ju snart inte flyga mer.. Men samtidigt har sambon en resa bokad till Italien i början av September.. Försöker få han att förstå att jag blir grymt bitter över de!! Men han förstår inte mig å ja förste absolut inte han i detta läge. Ja tycker de e så galet orättvist... Speciellt då ja inte ens får chansen att jobba lite extra å tjäna egna pengar för att jag har sonen konstant!!! Ja vill oxå bort!!! Ja behöver bort innan nästa bebis kommer... Nä de där suger galetn å jag kan verkligen inte ens låssas va glad för hans skull som får åka för de e jag inte...

Men men de får va allt för denna gång.. Nu har sonen äntligen vaknat! Han har idag sovit 3 1/2 timme!! De har han inte gjort sen de blev varmt å sommar. Kan ju hoppas att 3 timmars vilan är på väg tillbaka för de kan denna gravidkropp behöva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar