fredag 15 augusti 2014

Ledsen å bitter...

Idag är ingen bra dag... Ibland blir ansvaret på mig för stort, men sambons jobb som jordbrukare tar ju massor me tid plus att han bygger en ny ladugård! Så tiden me oss blir ännu mindre. Å nu känns de lite jobbigt då sonen faktiskt saknar sin pappa, å han har ett humör som heter duga!
Tycker sambon har jobbat massor denna sommar å så säger han just att de blir mera... Ja måste snart göra som han.. Ha en eller två kvällar i veckan som e mina. Han sysslar me sport men de gör inte jag.. Men ja måste väl hitta på nåt så att jag oxå får komma iväg å så att sonen helt enkelt får lite ensam tid me sin far som ka tror han både behöver å saknar...

Usch, sitter me gråten å halsen å vill ara slänga mig under ett täcke å gråta!! "Bråkar" me min bror idag, han kan va den mest egotrippade personen i världen å så lägger han sig i striden mellan mig och mamma... Men jag hör ju på han att han bara lyssnar till mammas version.. Så nu anklagar han mig för att ja håller sonen borta från sin mormor.. Alltså satans dumhuvud!!!!! De e ju hon som inte vill träffa oss!!! Hon kommer aldrig hit!!! Sonen föddes februari 2012! Bästa gång hon kom för att hälsa på oss va november 2012! Sen dess har hon inte varit här, inte försökt ses! Hon kom inte när han fyllde ett år, skickade inte ens ett kort!! Nej fy fan va ruttet...

Vi som har längtat så efter vår son, efter ett barn! Vi vill ju att alla ska älska honom lika mycket som vi å vilja va me honom... Men hon väljer ju själv att inte komma! Blir galen på att hon lyckas manipulera min bröder eller släkten på den sidan att de är jag som håller sonen i från henne! Sånt skitsnack! Å min bror är ett bokstavsbarn så de går inte att prata vett i han heller.. Å nu bara spyr han ut skit...

Nej usch, ja orkar inte ens bry mig...
Vill bara gråta lite... Eller mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar