måndag 18 augusti 2014

Börjar längta...

Börjar faktiskt längta lite efter att få ligga på bb igen :) tyckte att de va så mysigt sist.. De som kommer va jobbigt denna gång e ju att vi har en son hemma... Å vem skall ta hand om honom? Får jag ett snitt som ja önskar så blir man ju på bb i några dagar. Sist va vi ju i 6 dagar! Känns länge att lämna bort sonen.. Men samtidigt så vill jag ju att jag och pappan skall knyta ann till de nya lilla livet tillsammans, jag behöver få hjälp nattetid me att flytta bebisen vid amning, för de kunde jag inte göra själv med sonen, de gjorde för ont i snittet..

Just nu har sonen inte så bra relation till sin farfar (som bara bor några hundra meter från oss) annars hade han kanske kunnat bo där.. Men dom ses ju nästan aldrig fast ja har försökt få han att visa intresse för sitt barnbarn..
Men nu har vi, både ja och sambon satt ner foten å sagt åt han.. Att vill han ha en relation måste han visa framfötterna nu. Hans nya kvinna å han sitter ju ofta barnvakt till hennes barnbarn å ja sa till han att tror du inte att de sticker lite för din son när du berättar att ni är barnvakt till dom, men du kan inte va de till ditt eget barnbarn! Får se om han förstår å visar sitt intresse snart... Vi kan ju inte eller vill inte lämna bort sonen till nån han knappt känner. Vi vill ju att han skall känna sig trygg dit han kommer eller till den som kommer hit å bor med honom när vi e på bb...

Men trots att detta inte är klart så längtar ja ändå lite efter bb tiden... För den e mysig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar