söndag 18 maj 2014

Vilken värme!

Idag är de verkligen sommar värme!!! Till och med vindarna är varma!! Nästan så att man blir sugen på att bada... Men bara nästan. Igår gick vi in i vecka 12 (11+0) tiden tickar på å går i bra takt. Viktuppgången är jag oxå nöjd me.. Ca 1kg upp.. Förra gången hade jag vid den här tiden redan gått upp 4- 4,5 kg eller nåt sånt.. Kanske till och med 5kg. Som sagt denna gång hoppas jag de blir mindre. Blir de mer eller samma så blir de.. Men jag kommer försöka hålla igång å va mer medveten. De va ju olika faktorer förra gången som gjorde att vikten skena iväg..
Igår skulle vi grilla till middag, men den när jag fick de på tallriken å tog mån tugga så blev ja bara så äcklad! Ja hade ju lite på känn innan att jag inte skulle klara av att äta de.. Så min älskade fästman fick ställa sig å grilla korv till mig :)

Idag eftersom att de är sån sommarvärme funderar vi på att åka till en hamn i stan å äta "pizza".. Mon kära jobbar så himla mycket nu då han e jordbrukare. Men vi hoppas se är sista dagen idag å att de lugnar sig nån vecka innan gräs skörden kommer igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar