fredag 2 maj 2014

snart ny vecka..

Idag är vi i vecka 8+6 så imorn går vi alltså in i vecka 9+0 alltså redan vecka 10! Känns overkligt då jag fortfarande knappt vågar känna mig gravid... På ett sätt känner jag mig jätte gravid, magen e svullen å jag mår så illa bara jag tänker på mat!! Kan inte äta nåt bra, utan de som går in e bara onyttigt! Mackor, pizza, glass.. Å lite frukt...Till och med tanken på sallad får mig att må illa.. Gurka går bra... Men ja...
Men just nu känns de ganska stabilt ändå, vet ju knappt om man vågar skriva så. Men jag har inga rester kvar av blödning, så nu när man för dit Lutinus är de helt klart å fint. Å de känns toppen. Nästa vecka skall jag på inskrivning till mödravården.. Å så skall jag på ett UL för att få en remiss till att göra ett KUB, vilket känns ännu mer viktigt för mig å sambon nu när de varit lite tokigt... Sen senare i veckan skall jag på ett uppföljnings UL.. Å så borde jag få veta hur länge jag skall fortsätta me dessa hormoner.. Vore skönt att få sluta snart..samtidigt lite läskigt... Å så skulle de va trevligt att få ha sex igen.. Nu har vi ju sex förbud å har haft de sen blödningen starta..

Nej nu skall ja klä på sonen å gå å hälsa på hans gammelmormor.. Hon säger alltid att vi är där så sällan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar