måndag 12 maj 2014

Att handla...

Ja de här me att handla gravid kläder längtar jag till.. På tal om de köpte jag ett par snygga jeans idag, undrar varför när jag inte kan ha dom om några veckor.. :) (de va alltså vanliga jeans) men då kan ja ha dim efteråt.
Men tillbaka till gravidkläder... Jag längtar efter att få inhandla gravidkläder.. Fattar inte att så många inte tycker de är värt.. Men hallå man går ju gravid nästan ett år.. Klart ja vill lägga pengar på att va snygg även när jag e gravid :) ja anser ju att de e den vackraste tiden i livet..
Hittat en fin tröja jag skulle vilja ha till sommaren.. Måste åka å se om den finns på vårat H&M



2 kommentarer:

  1. Jag blir så känslosam när jag läser här, du har bf samma vecka som jag hade när jag väntade mitt första barn�� så allt du skriver i datum upplever jag som deja vú ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha e de så=) De e så härligt att uppleva de igen både själv och genom andra tycker ja. Inte för att jag känner mig så gravid just nu, men jag tror ju å hoppas att jag skall kunna känna mera efter 26/5 då vi skall göra kub.

      Radera