måndag 5 maj 2014

Så fin!!! <3

Idag va jag till en gyn läkare för att få en remiss till KUB. Blev nervös ett tag för hans klumpiga sätt. När jag låg på britsen så skulle få göra ett UL på (magen denna gång) ser både läkaren å jag nåt som ser lite konstigt ut.. Så de han då säger är: detta ser ytterst märkligt ut! Eh menar han att de ser märkligt ut eller bra? Sa han fel? De såg ut som att de va en vit "ostbåge" som va inne i "säcken" bredvid fostret.. Så ja börja fråga upp om han menar märkligt.. Ja han mena märkligt för han visste inte va de va... Men tror han blev nervös sen av alla frågor ja började ställa... Men han börja kolla runt lite för han sa att de såg ut som att de va ett veck på livmodern (tror ja han sa) men påstod att de skulle va ofarligt.. Men efter lite mer koll så sa han att de nog bara va vinkeln som gjorde att de såg konstigt ut, plus att han trodde att de framtill va ojämnheter... Så vi får väl ta de så..

Men vår bebis börjar bli så fin! Börjar se ut mer som en bebis å inte bara ett suddigt streck :) de e så himla häftigt att få se de i olika veckor! De fick jag ju göra me sonen oxå men de va ju för att jag då va överstimulerad.. Jag älskar att då se vårt lilla liv i så många olika veckor å att få se hur de utvecklas där inne.. Vår lilla sprattla runt där inne å jag fylldes me kärlek<3
Jag längtar tills jag skall få börja känna mer å längta på riktigt, känna mig gravid på riktigt! Längtar efter att våga känna allt!

Fick även prata me min förra barnmorska idag å på onsdag skall jag på inskrivnings samtal.. Overkligt :)
Å jo så klart stötte jag på en från min mammagrupp när ja kom ut från barnmorskan.. Hon log å ja sa, jaha de va den hemligheten.. Nå ja..

Nej nu skall ja städa lite medans sonen sover..
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar