fredag 9 maj 2014

Idag är jag lycklig!

Ja idag hade jag tid för ett uppföljnings ultraljud. Fick läkaren som snittade mig när sonen föddes. En mycket trevlig äldre herre. Tänk va konstigt va å ogenerat man i dagens läge lägger sig i gynstolen fast de är en man.. Nästan värre me kvinna nu kan ja tycka..
Men iaf. Han sa att ny har du ju sett de så många gånger så du vet hur de ska se ut, ja har skärmen så att vi båda kan se.. Blev alltså Vaginalt UL idag.. Å där va vår lilla bebis, låg där å vinka!! Å han kollade så länge så jag fick se vår lilla vinka många gånger❤ alltså jag är så otroligt tacksam över detta!!

Idag fylldes jag av kärlek å fick hem två bilder.. Han sa att allt ser jätte bra ut å han tyckte inte att jag skulle behöva va orolig. Han sa oxå att graviditeten sitter högt upp å är perfekt placerad., inte för att jag vet betydelsen av det, men de lät ju såklart bra!
Älskade lilla barn! Vi längtar efter dig.

Den 26/5 har jag fått en tid till Åbo där en läkare skall kolla upp mig, å samtidigt blir de då KUB... Så nu längtar jag efter en familje dag i Åbo med ultraljud, shopping å mys. För visst är de ju lite charmigt att åka dit. Våra barn är ju gjorda där..

Idag bokade jag oxå tid för RUL, å de blir i början på Juli.. Spännande!!

Å dagens sista får bli att jag i onsdags fick avsluta mitt hormonplåster, å så börjar jag minska Lutinus från å me igår för att om vecka helt va fri.. Känns på nåt vis lite läskigt, å som ett avslut.. Förhoppningsvis sista gången me Lutinus.. Oj... Så konstigt att tänka så...

Nej nu skall jag plocka undan, så att vi snart kan lägga lilleman.. Å sen bädda ner oss i soffan å kika på lets dance å elda en brasa.. Har ju regnat större delen av dagen så en brasa sitter fint ikväll :)

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt!! STORT Grattis till syskonet! Vi gjorde vår syskonbehandling FET den 23/4 och plussade starkt på testdagen den 7/5!!

    SvaraRadera