torsdag 26 juni 2014

Dax att inse...

Dagarna har gått å de onda i magen börjar ge sig. På söndagen fick ja lämna bb me några "morfin tabletter" samt komma tillbaka om de skulle bli värre.. Men nu börjar de kännas ganska ok igen. Så ja vill inte ha mer ont i magen. Förra graviditeten fick ja oxå mina magproblem runt dessa veckor tror ja.

Men de börjar bog bli dax att inse att jag e gravid. Har haft väldigt svårt att ta in de, plus att jag har en liten som tar en massa tid å utvecklas hela tiden så man hinner inte tänka på de på samma sätt som första gången.
Men nu måste ja bog börja ta in de för de syns på hela kroppen! Magen är stor å putar så den går inte att gömma. Eller kanske under för stora kläder men de e svårt. Skulle vilja komma ut me graviditeten nu, för de e "jobbigt" att gå å låssas att inte va de.. Eller försöka dölja de för andra.. Men om 8dagar är se dags för RUL! Äntligen! Så ser allt bra ut där så går vi offentligt med denna graviditet oxå. Tiden går så sabla fort!!!! På lördag går vi in i vecka 18! Hjälp, bebis är snart här..

Min bästa vän befinner sig på bb idag å blir igångsatt.. Så himla spännande! Vill se hennes underverk! :)

Nej nu skall ja slänga på mig kläder å byta blöja på sonen sen ska vi cykla ens väg i solen han å jag. Möta upp pappan i huset å sen ta en kvällstur med båten. Äntligen har vi haft lite sol å värme idag. Har ju varit så galet kallt annars! Så lika bra att passa på att njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar