lördag 21 juni 2014

Inlagd på bb

Ja de va ju en rolig midsommar dag. Vaknar på morgonen å har ont i magen. Men svårt att sätta fingret på vart de riktigt gör ont. Smärtan fortsätter å är riktigt jobbig. Men de va som nere i magen ja hade ont, i höjd me snittet.. Sen börja de gör ont upp mot höger sida... Blev till sist fundersam på om de skulle va blindtarmen.
Ringde till sist efter X-antal timmar till sjukhuset som tyckte jag skulle komma in.. Väl där skickade dom mig till akuten å ringde in gyn läkare.. Fick träffa kvinnan som inte tyckte jag va värd att få ett till barn betalt! Just typiskt.. Men de gick ju bra de me. Bebis mår iaf bra, men när hon tryckte på magen gjorde de ont precis över blindtarmen men även ont nere på magen. . Så hon la in mig på bb å tillkalla kirurg... Men när kirurgen väl kom å kände ömma de inte på samma sätt. Men ja tyckte inte han tryckte på samma ställe som hon samt att han gjorde så försiktigt! Så nu skall de avvaktas å jag ligger inne på bb avdelningen.. Har ont hela tiden å de vill inte ge me sig :( har nu fått en varm vetedyna å de va skönt samt tiggt till mig en starkare värktablett så att jag kanske ska kunna sova. Har ju haft konstant ont i 14 timmar nu.. Inte så kul....

Nu vill ja bara bli bra.. Ta nya prover... Slippa ha ont när ja vaknar å få åka hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar