torsdag 4 december 2014

Väntan är över!

Nu är väntan över! Onsdagen den 26/11 föddes vårat andra barn<3 kl 11.40 föddes våran dotter på Danderyds sjukhus med en vikt på 3.635g å 52cm lång. Än har hon inget namn.. Jag e världens lyckligaste men har väldigt ont. Hon kom me planerat snitt men nu verkar de blivit lite komplikationer, å som sagt ja har väldigt ont... UL igår viss nåt konstigt i buken antingen koagel eller en bit av moderkakan.. Så nu tar jag tabletter från å med igår å 10 dagar framåt.. Hoppas på koagel å inte moderkaka. Tösen har oxå  ett blåsljud på hjärtat, så imorn skall vi kolla upp de med ultraljud. 
skriver en förlossning berättelse sen när ja känner mig lite bättre. Men just nu är ja iaf lycklig. En fin son å fin dotter... <3

7 kommentarer:

  1. Grattis till din lilla flicka :)

    SvaraRadera
  2. Grattis vad underbart!! Har allt gått bra nu efter? Njut av din fina familj och jag önskar er alla ett fantastiskt 2015!!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack skall du ha! De har gött ganska bra, lite små komplikationer nu efteråt men ja hoppas de ska va bra . Har haft tid till min läkare sen sen 2 januari å har fortfarande inte fått komma dit å kolla att medicinen tagit bort allt som skulle bort. Skulle dit imorn (efte några flyttade besök) men så ringde dom idag igen å flytta mitt besök till nästa torsdag. Har ju knappt haft nån blödning efter förlossningen så de har varit lite konstigt . Åt medicin i 17 dagar för att blöda men blödde knappt ändå. Så de skulle ju va kul om ja fick komma till min läkare snart . Men annars försöker ja njuta av vår dotter å av sonen oxå (som tyvärr blivit väldigt sotis) men ett härligt 2015 önskar ja dig oxå! Kram

      Radera