tisdag 25 november 2014

Nu är de snart dags.

Nu är vi i vecka 38+3 tror jag.... Magen e rund å fin.. Men nu är det sista kvällen med magen.. Imorn kväll är den en deg klump å jag ligger förhoppningsvis på Danderys bb å snusar på vår nya bebis <3 shit va overkligt..

De har varit några omtumlande veckor me mycke stress å oro. Nu kommer barn nummer två födas i ett annat land än de jag bor i å sambon kan bara vara me i två dagar. Jag e lite ledsen över att vår bb tid inte blir som ja planerat men nu får vi helt enkelt ta de..
Jag har fått ett bra sjukhus å på inskrivningen i måndags fick ja träffa läkaren som skall snitta mig samt två barnmorskor som kommer vara me under snittet..
Jag börjar bli nervös! :)
Men de ska nog bli bra...  Bjuder på en sista magbild... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar