lördag 5 juli 2014

Så kom dagen... RUL

Ja i fredags va de äntligen daga för vårat RUL! Som ja längtat. Allt så bra ut med bebisen å nu är de offentligt.. Så nu känns de ner verkligt när jag inte behöver springa runt å försöka dra in den runda magen som ju inte går att dölja :)
Men de va synd för bebis va inte alls medgörlig å ville inte alls va med på bild:( så vi fick en bild med oss hem, men den va verkligen inte bra. Men har ett till UL inbokat runt vecka 24 så då hoppas vi på mer medgörlig bebis så att vi får en bild. De e väl de bästa med ivf, mer ultraljud ;) skulle få ett i vecka 32 oxå å sen de vanliga i vecka 37... Perfekt..

Just nu känner jag mig lite känslig å ledsen. De tar på när man inte har familj när som ställer upp ibland. Sambon har ju sin pappa nära, men han verkar inte va allt för intresserad. Men de blir ju oxå så att sambon å ja aldrig får tid själv.. Å jag e trött på att de bara e jag som försökt fixa barnvakt! Trött å ledsen på att han vara säger: vi har ingen som passar å sen planerar in kul me sina kompisar.. Låter som han gör de jämt å så e de verkligen inte. Men de blir så stort när jag känner att han inte gör ett enda försök för att han å jag skulle få gå ut å äta middag. Hur skall
Man vårda en relation om man inte gör nåt tillsammans mer än vardags saker.. Man måste väl få en stund själva tillsammans nångång... Eller planera in roligheter me par i samma sits, där de e barn å där en rolig kväll e på lika villkor..
Ja blir trött på att de skall tas för givet att jag skall stanna hemma me barn...

Nå nu skall vi iaf åka iväg till min farfar å vara där i några dagar. Paradiset i Sverige ;) Norrland. Lite familje semester iaf, långt från alla måsten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar