tisdag 12 maj 2015

Ni vet den här känslan....

Ni vet den här känslan av obehag, som att nåt e fel eller kommer att hända... Den känslan har jag! Att 2015 kommer va ett dåligt år... Jag kan ibland börja gråta för att jag övertänker, typ att nåt av mina barn skall bli sjuka å att jag förlorar dom, eller att de händer min sambo eller mig nåt, eller ve och fasa oss båda! Vem skall då ta hand om våra små å älska dom som vi?
De känns som att de har gått för "bra" för oss nu.. De har gått bra sen 2012 när ja äntligen blev gravid! Kan livet va bra bara? Va hade ett dödsfall en månad efter att vår dotter föddes, en månad precis på dagen.. Sambons mormor tycker 26:e är ett oturs datum. Sambons mamma dog den 26:e och nu dog sambons morfar den 26:e och vår dotter föddes ju den 26:e.... Blev irriterad att hon sa att de inte va ett bra datum att födas på. De får mig att bli lite nojjig att nåt skall hända vår dotter... Nej usch, ja vill ha bort dessa tankar! Men ja känner mig livrädd för att nån av mina barn skall dö, eller min sambo.... 
Katastroftänk!
Försöker att va tacksam för varje dag jag får me min familj, som vi alla får va friska, till alla dagar jag får vakna å älska mina små villkorslöst! Många tankar nu när man har barn.... 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar