lördag 23 mars 2013

Dagarna går...

Dagarna gå och jag har försökt göra några inlägg från mobilen men det har inte funkat.. Har inte heller orkat sitta vid datorn.. Men nu tog jag mig en snabb tid att sitta ner en sväng och har svarat på era kommentarer. Tack för era Grattis..!

Skall skriva mer och berätta hur förlossningen gick och hur vi har de nu..

Men just nu skall jag lägga mig i soffan brevid min sambo och mysa och njuta en stund av lite egentid =)
Imorn fyller jag år! 28 år blir man.... =)
Trevlig helg och jag lovar att snart skriva..

1 kommentar:

  1. Nä så mkt tid till annat har man inte mer :-D ligga o mysa med bebisen är ju det härligaste... :-D skulle man kunna göra 24/7 ...
    Grattis på födelsedagen o hoppas du får en kanonbra dag... Många kramar Sandra från Skåne :-D

    SvaraRadera