måndag 8 oktober 2012

Vecka 21!

Då går vi idag in i vecka 21!! dagarna och veckorna går framåt.. Precis som jag vill.. Gärna i snabb takt =)
Imorn har jag fått inbokat en tid till min barnmorska innan vi skall iväg på resa.. Har ju haft lite problem med sömnen, eller de är ju det att de svider så i magen och inatt kunde jag lokalisera "smärtan" lite bättre och kom fram till att jag har ont i ljumskarna. Har känt de nägra gånger nu dag tid att jag har lite svårt att komma igång med att gå om jag suttit eller legat i soffan.. För då gör de ont i ljumskarna. Och inatt kunde jag känna att jag hade ont där oxå.. Så antagligen är de foglossning på G..
Dom frågade om sammandragningar och sånt, men jag vet inte hur det skall kännas.. Magen har ju kvälls men mest nattetid blivit jätte hård, men känns uppsvälld.. Så imorn får jag komma till barnmorskan så får hon utesluta sammandragningar eller annat tokigt..
Känns skönt att hon kunde boka in mig. Så kanske jag kan få lite mer tips på va jag skall 'äta eller inte äta när jag har så känslig mage,,
har slängt i mig två kiwi idag oxå då jag skulle behöva få upp magen.. Fick upp den lite, men inte alls så mycket som jag borde.. Har ju inte fått upp magen ordentligt på flera dagar.. Senast i fredags kanske?

Nå ja... Ikväll skall jag försöka hinna stryka och packa lite oxå.. För snart så går flyget till Turkiet!!=) har faktiskt varit och tjyv solat solarium idag.. Jag måste då jag e så vit för annars bränner jag ihjäl mig i solen.. Jag måste få ett litet skydd iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar